✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
11 úsekov |
97,6 km |
15,4 % |
2 - 4 |
5 550 - 12 862 | 3,4 |
3,5 |
||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R3 | 4,9 km | 31,5 % | 2 | 2 | 2 | |||||||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R3 | 8,3 km | 33,3 % | 2 | 5 550 - 9 787 | 159 - 204 | 2 | 3 | |||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 16,0 km | 9,0 % | 4 | 9 654 - 12 079 | 443 - 502 | 2 | 2 | |||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 2,7 km | 5,4 % | 4 | 12 862 | 498 | 3 | 4 | |||||
5 | 24. | 12/2025 | ![]() | R2 | 6,1 km | 24,1 % | 4 | 12 157 | 494 | 3 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
6 | 26. | 4/2026 | ![]() | R2 | 20,7 km | 12,5 % | 2 | 6 969 - 10 726 | 280 - 373 | 4 | 4 | |||||
7 | 28. - 29. | 8/2026 | ![]() | R2 | 10,6 km | 9,9 % | 2 | 6 412 - 8 112 | 193 - 261 | 4 | 4 | |||||
8 | 30. | 10/2026 | ![]() | R1 | 4,6 km | 26,6 % | 4 | 11 611 | 213 | 4 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | D4 | 12,4 km | 4 | 3 | 4 | ||||||||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | ![]() | R2 | 7,8 km | 5,1 % | 2 | 5 587 | 178 | 5 | 4 | |||||
11 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | D4 | 3,6 km | 4 | 5 | 5 | ||||||||
11 úsekov |
97,6 km |
15,4 % |
2 - 4 |
5 550 - 12 862 | 3,4 |
3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku