✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R3 | 4,9 km | 2 | R 24,5/80, plánované v 1/2-profile | 77 mil. € | 5 660 | 2 | 2 | ||||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R3 | 8,3 km | 2 | R 24,5/80, plánované v 1/2-profile | 199 mil. € | 6 090 | 88 - 175 | 2 | 3 | |||
3 | 26. | 4/2026 | ![]() | R2 | 20,7 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 211 mil. € | po Lučenec 9 371, ďalej 8 954 | 44 - 143 | 4 | 4 | |||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 16,0 km | 4 | R 24,5/120(100) | 277 mil. € | 12 676 - 16 847 | 77 - 136 | 2 | 2 | |||
5 | 28. - 29. | 8/2026 | ![]() | R2 | 10,6 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | 125 mil. € | po R. Sobotu 7 978, ďalej 8 783 | 66 - 121 | 4 | 4 | |||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 2,7 km | 4 | R 24,5/120(100) | 59 mil. € | 13 396 | 115 | 3 | 4 | |||
7 | 30. | 10/2026 | ![]() | R1 | 4,6 km | 4 | R 24,5/80 | 100 mil. € | 14 868 | 152 | 4 | 3 | |||
8 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | D4 | 3,6 km | 4 | D 26,5/100 | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | ||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | D4 | 12,4 km | 4 | D 26,5/120 (tunel 2 x T 8,0/100) | 772 mil. € | 20 978 | 3 | 4 | ||||
9 úsekov |
83,8 km |
2 - 4 |
1 952 mil. € |
3,2 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku