✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
1 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | R3 sever (Orava) | 94 mil. € | 8,6 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 8/2034 (+2,1) | |||||
2 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | R1 BB - RK | 406 mil. € | 33,4 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 5/2033 (+10,2) | |||||
3 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | R1 BB - RK | 339 mil. € | 33,4 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 5/2033 (+10,2) | |||||
4 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | D4 sever | 772 mil. € | 59,4 mil. € | 3 | 4 | 6/2033 (+3,3) | ||||||
5 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | R3 stred (Turiec) | 191 mil. € | 11,4 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 6/2034 (+7,0) | |||||
6 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | R8 | 1 020 mil. € | 17,2 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 6/2036 (+2,3) | |||||
7 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | R3 sever (Orava) | 129 mil. € | 10,5 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 8/2034 (+2,1) | |||||
8 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | R3 juh | 63 mil. € | 11,6 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 11/2030 (+5,2) | |||||
9 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | R2 stred | 287 mil. € | 23,8 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 7/2034 (+10,0) | |||||
9 úsekov |
144,4 km |
2 - 4 |
3 301 mil. € |
22,2 mil. € |
4 151 - 29 988 | 3,2 |
3,1 |
11/2030 - 6/2036 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku