✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
1 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 0 m | 1 463 m | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 7/2026 (+2,7) | |||||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 0 m | 1 544 m | 77 mil. € | 2 | 2 | 10/2028 (+4,1) | ||||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 630 m | 2 764 m | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 10/2028 (+4,1) | |||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 0 m | 145 m | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 10/2028 (+4,2) | |||||
5 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 0 m | 1 462 m | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 12/2028 (+4,3) | |||||
6 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 10 990 m | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | 6/2033 (+3,3) | ||||||
7 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 0 m | 2 230 m | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 7/2034 (+10,0) | |||||
58,4 km |
2 - 4 |
11 620 m |
9 609 m |
1 607 mil. € |
5 550 - 29 988 | 2,4 |
3,0 |
7/2026 - 7/2034 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku