✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
1 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 0 m | 142 mil. € | 13,6 km | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | ||||||
2 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 0 m | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 7/2026 (+2,7) | ||||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 0 m | 77 mil. € | 5,1 km | 2 | 2 | 10/2028 (+4,1) | ||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 630 m | 199 mil. € | 10,0 km | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 10/2028 (+4,1) | |||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 0 m | 59 mil. € | 3,2 km | 12 862 | 3 | 4 | 10/2028 (+4,2) | |||||
6 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 0 m | 143 mil. € | 5,7 km | 12 157 | 3 | 4 | 12/2028 (+4,3) | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
7 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 10 990 m | 772 mil. € | 3 | 4 | 6/2033 (+3,3) | |||||||
54,4 km |
2 - 4 |
11 620 m |
1 462 mil. € |
37,6 km |
5 550 - 12 862 | 2,4 |
3,0 |
7/2021 - 6/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku