✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
skutočnosť podľa zmluvy
| |||||||||
1 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 210 mil. € | 4 | 4 | |||||||
2 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 114 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | ||||||
3 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 738 mil. € | 3 | 4 | |||||||
4 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 579 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | ||||||
4 úseky |
95,5 km |
2 - 4 |
1 785 mil. € |
1 641 mil. € |
5 762 - 14 648 | 3,8 |
4,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku