✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||||
1 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | D 26,5/120 (tunel 2 x T 8,0/100) | 10 990 m | 772 mil. € | 738 mil. € | 3 | 4 | 6/2033 (+3,3) | |||||
2 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | R 11,5/80 (60) | 0 m | 94 mil. € | 75 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 8/2034 (+2,1) | ||||
2 úseky |
21,1 km |
10 990 m |
867 mil. € |
813 mil. € |
7 211 | 3,5 |
3,0 |
6/2033 - 8/2034 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku