✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
|
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 5 036 | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 4/2026 (+3,7) | ||||||
2 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 11 991 | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 9/2025 (+4,6) | |||||
3 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 1 700 - 4 420 | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 7/2026 (+4,3) | ||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 3 004 | 12 862 | 3 | 4 | Projektované riešenie je úplne neprimerané, zbytočne nákladné a v kontexte iných potrieb neobhájiteľné. Je nutné ho zásadne preriešiť, napríklad prestavbou súčasnej cesty I/9 na 4-pruh. Na tomto úseku totiž cesta vedie mimo obcí a má veľmi dobré smerové aj výškové vedenie vhodné aj pre rýchlostnú cestu. Stačí k nej dobudovať ďalšie 2 jazdné pruhy, čo je reálne s oveľa nižšími nákladmi v porovnaní s plánovaním riešením 4-pruhu v novej trase. | 10/2028 (+4,2) | |||||
4 úseky |
21,1 km |
4 - 8 |
552 mil. € |
11 764 - 62 652 | 2,3 |
2,8 |
9/2025 - 10/2028 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku