✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
1 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 146 mil. € | 38 235 | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 4/2026 (+3,7) | |||||
2 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 129 mil. € | 12 495 - 26 580 | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 7/2026 (+4,3) | |||||
3 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 317 mil. € | 16 131 | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 5/2033 (+10,2) | |||||
3 úseky |
24,4 km |
4 |
682 mil. € |
592 mil. € |
9 704 - 50 895 | 3,0 |
3,3 |
4/2026 - 5/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku