✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
1 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 146 mil. € | 38 235 | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 4/2026 (+3,7) | |||||
2 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 129 mil. € | 12 495 - 26 580 | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 7/2026 (+4,3) | |||||
3 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 243 mil. € | 6 302 | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 12/2029 (+5,4) | |||||
3 úseky |
29,0 km |
2 - 4 |
616 mil. € |
518 mil. € |
5 792 - 50 895 | 2,7 |
2,7 |
4/2026 - 12/2029 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku