✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
116,2 km |
2 - 4 |
1 698 - 50 895 | 2,7 |
2,6 |
||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 4/2010 | |||||
2 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 7 211 | 4 | 2 | ||||||
3 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | ||||||
4 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 6/2014 | |||||
5 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | ||||||
6 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 4 001 | 3 | 3 | 1/2000 | |||||
7 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 14 625 | 2 | 2 | ||||||
8 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 5/2004 | ||||||
9 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 5/2004 | |||||
10 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | ||||||
11 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | ||||||
12 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 1 698 - 6 812 | 4 | Veľmi nízka dopravná záťaž na prihraničnom úseku znamená, že výstavba diaľnice tu ešte dlho nebude opodstatnená a aj vo vzdialenom horizonte má zmysel uvažovať iba s 2-pruhovým riešením | 3 | |||||
13 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | ||||||
14 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 4/2016 | |||||
116,2 km |
2 - 4 |
1 698 - 50 895 | 2,7 |
2,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku