✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 4/2026 (+3,7) | ||||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 8 140 - 13 204 | 3 | Súčasná cesta cez Donovaly vďaka prídavným pruhom pre pomalé vozidlá kapacitne postačuje, problémom sa stáva iba počas výdatného sneženia. Tento ťah perspektívne odľahčí kompletizácia diaľnice D1. Tá presmeruje väčšinu z východo-západného tranzitu z aktuálne obľúbenej trasy (R1 - Donovaly - D1) na ucelenú diaľnicu D1, a to skôr ako by prichádzalo do úvahy vybudovanie súvislej R1 až po Ružomberok. | 3 | 2/2031 (+6,9) | |||||
3 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 11/2030 (+5,2) | ||||||
3 úseky |
28,0 km |
2 - 4 |
1 021 mil. € |
8 140 - 17 316 | 2,7 |
2,7 |
4/2026 - 2/2031 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku