✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
1 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 570 - 674 | 3 | 5 | 6/2016 | ||||
2 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 537 | 4 | 4 | 4/2010 | ||||
3 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 633 - 797 | 4 | 4 | 4/2010 | ||||
4 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 333 - 812 | 3 | 5 | 4/2010 | ||||
5 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 911 - 1 315 | 3 | 3 | 9/2010 | ||||
6 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 940 - 1 697 | 2 | 2 | 11/2008 | |||
7 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 601 | 4 | 2 | |||||
8 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 561 - 714 | 3 | 2 | |||||
9 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | 2/2020 | |||||
10 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 525 - 852 | 4 | 4 | 10/2004 | ||||
208,0 km |
2 - 4 |
3 657 mil. € |
3,3 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku