✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
1 | R3 | 8,7 km | 2 | 223 m | 94 mil. € | 2,2 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | ||||||
2 | R1 | 11,5 km | 4 | 1 335 m | 406 mil. € | 11,5 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | ||||||
3 | R1 | 9,5 km | 4 | 2 118 m | 339 mil. € | 9,5 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | ||||||
4 | R3 | 14,0 km | 4 | 1 456 m | 191 mil. € | 4,8 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | ||||||
5 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 28,3 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | ||||||
6 | R3 | 10,9 km | 2 | 1 204 m | 129 mil. € | 3,4 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | ||||||
7 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 0,0 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||||
8 | R2 | 17,5 km | 4 | 2 458 m | 287 mil. € | 7,7 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | ||||||
130,1 km |
2 - 4 |
8 794 m |
2 526 mil. € |
67,5 mil. € |
4 151 - 29 988 | 3,5 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku