✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
skutočnosť podľa zmluvy
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 3 | 4 | 10/2028 (+4,2) | |||||
2 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 4 | 4 | 5/2033 (+10,2) | |||||
3 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 4 | 4 | 5/2033 (+10,2) | |||||
4 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | 6/2036 (+2,3) | ||||
5 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 2 | 2 | 7/2034 (+10,0) | |||||
6 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 4 | 2 | 8/2034 (+2,1) | |||||
7 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 3 | 2 | 8/2034 (+2,1) | |||||
7 úsekov |
115,7 km |
2 - 4 |
2 333 mil. € |
3,3 |
3,3 |
10/2028 - 6/2036 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku