✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||
1 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 153 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 9/2028 (+3,5) | ||||
2 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 139 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | 6/2026 (+3,5) | ||||
3 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 210 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | |||||
4 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 163 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | |||||
5 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 130 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 5/2029 (+3,5) | ||||
6 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 113 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 11/2031 (+4,8) | ||||
7 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 182 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||
8 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 302 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||
9 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 485 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||
9 úsekov |
199,5 km |
2 - 4 |
2 184 mil. € |
1 878 mil. € |
1 065 - 16 268 | 4,3 |
4,3 |
6/2026 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku