✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 7/2023 | ||||||
2 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 11/2022 | ||||||
3 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 3/2024 | ||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | Súčasná cesta má dobré šírkové parametre iba po Trenčianske Jastrabie, ďalej až po Ruskovce ide o úzku cestu neadekvátnu vysokej dopravnej záťaži, ktorá navyše sčasti vedie aj cez obec. | 2 | 10/2028 | ||||
5 | 60. - 61. | 8/2031 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 8/2034 | |||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | Po plánovanom rozšírení diaľnice D1 z Bratislavy do Senca na 8-pruh a ďalej do Trnavy na plnohodnotný 6-pruh nebude nová súbežná 4-pruhová rýchlocesta ešte veľmi dlho potrebná. | 5 | po 2040 | ||||
93,8 km |
2 - 4 |
1 590 mil. € |
5 713 - 18 098 | 2,8 |
3,0 |
11/2022 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku