✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
2 - 4 |
4 532 mil. € |
44,8 min. |
3 247 - 50 895 | 3,2 |
3,5 |
7. - 49. | ||||||||||
1 | 8/2019 | R2 | 4 | 142 mil. € | 5,0 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 7/2010 | ||||||
2 | 3/2020 | R2 | 4 | 267 mil. € | 2,6 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 7/2010 | ||||||
3 | 6. | 7/2023 | R2 | 4 | 171 mil. € | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 11/2013 | ||||||
4 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 2 | 105 mil. € | 1,6 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 6/2008 | 34. | ||||
5 | 13. | 8/2024 | R2 | 2 | 169 mil. € | 2,3 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 10/2008 | 40. | ||||
6 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 2 | 272 mil. € | 5,1 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 6/2013 | 25. | ||||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 4 | 277 mil. € | 5,3 min. | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 7/2010 | 23. | |||||
8 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 4 | 59 mil. € | 1,1 min. | 12 862 | 3 | 4 | 3/2011 | 23. | |||||
9 | 24. | 12/2025 | R2 | 4 | 143 mil. € | 1,4 min. | 12 157 | 3 | 4 | 3/2011 | 48. | |||||
10 | 26. | 4/2026 | R2 | 2 | 211 mil. € | 1,9 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 1/2011 | 33. | ||||
11 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 2 | 125 mil. € | 2,3 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 2/2009 | 45. | ||||
12 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 2 | 224 mil. € | 1,7 min. | 154 mil. eur | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 12/2019 | 41. | ||||
13 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 2 | 73 mil. € | 0,1 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 7/2020 | 49. | ||||
14 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 7/2011 | 43. | ||||||
15 | 41. | 9/2028 | R2 | 2 | 235 mil. € | 3,7 min. | 7 793 | 2 | 4 | 11/2010 | 30. | |||||
16 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 2 | 176 mil. € | 2,4 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 4/2023 | 37. | ||||
17 | 47. | 7/2029 | R2 | 2 | 117 mil. € | 1,2 min. | 201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 9/2023 | 31. | ||||
18 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 2 | 93 mil. € | 0,8 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 11/2023 | 42. | ||||
19 | 59. | 7/2031 | R2 | 4 | 287 mil. € | 6,3 min. | 69 mil. eur | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 2/2026 | |||||
20 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 4/2029 | |||||||
21 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 2 | 611 mil. € | 271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | 7. | ||||||
2 - 4 |
4 532 mil. € |
44,8 min. |
3 247 - 50 895 | 3,2 |
3,5 |
7. - 49. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku