✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
328,1 km |
2 - 4 |
4 457 mil. € |
43,9 min. |
3 247 - 50 895 | 3,3 |
3,5 |
7. - 49. |
|||||||||
1 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 5,0 min. | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||||
2 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 2,6 min. | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||||
3 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
4 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 1,6 min. | 5 304 | 2 | 2 | 34. | |||||
5 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 5,1 min. | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 25. | |||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 5,3 min. | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 23. | |||||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 1,1 min. | 12 862 | 3 | 4 | 23. | |||||
8 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 1,4 min. | 12 157 | 3 | 4 | 48. | |||||
9 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 1,9 min. | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 33. | |||||
10 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 2,3 min. | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 45. | |||||
11 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 1,7 min. | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 41. | |||||
12 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 0,1 min. | 5 587 | 5 | 4 | 49. | |||||
13 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 43. | ||||||
14 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 3,7 min. | 7 793 | 2 | 4 | 30. | |||||
15 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 2,4 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 37. | |||||
16 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 1,2 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 31. | |||||
17 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 0,8 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 42. | |||||
18 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 6,3 min. | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
19 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 1,4 min. | 7 211 | 4 | 2 | 39. | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
20 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | ||||||
21 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | 7. | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
328,1 km |
2 - 4 |
4 457 mil. € |
43,9 min. |
3 247 - 50 895 | 3,3 |
3,5 |
7. - 49. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku