✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
1 | 24. | 12/2025 | ![]() | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 5 360 | 12 157 | 3 | 4 | 12/2028 (+4,3) | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||
2 | 16. - 17. | 12/2024 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 2 880 | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 5/2029 (+3,5) | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 3 004 | 12 862 | 3 | 4 | 10/2028 (+4,2) | ||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 1 390 | 2 | 2 | 10/2028 (+4,1) | |||||
5 | 12. | 7/2024 | ![]() | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 1 489 | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 7/2026 (+2,7) | ||||
6 | 26. | 4/2026 | ![]() | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 4/2028 (+4,8) | |||||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 1 500 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 10/2028 (+4,1) | ||||
7 úsekov |
57,6 km |
2 - 4 |
919 mil. € |
5 550 - 12 862 | 2,9 |
3,4 |
7/2026 - 5/2029 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku