✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
prebratie
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 1 390 | 2 | 2 | 2/2016 | 10/2028 (+4,1) | ||||||
2 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 5 360 | 7,2 % (D1 -Nováky) | 12 157 | 3 | 4 | 9/2014 | 12/2028 (+4,3) | ||||
3 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 1 489 | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 5/2015 | 7/2026 (+2,7) | ||||
4 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 6,4 % (Kriváň - Tornaľa) | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 7/2014 | 4/2028 (+4,8) | |||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 1 500 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 2/2016 | 10/2028 (+4,1) | |||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 3 004 | 7,2 % (D1 -Nováky) | 12 862 | 3 | 4 | 9/2014 | 10/2028 (+4,2) | ||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 5/2016 | po 2040 (0,0) | ||||||
7 úsekov |
82,0 km |
2 - 4 |
1 126 mil. € |
2 228 - 12 862 | 3,0 |
3,4 |
7/2026 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku