✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 16,0 km | 4 | 1 929 m | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | Súčasná cesta má dobré šírkové parametre iba po Trenčianske Jastrabie, ďalej až po Ruskovce ide o úzku cestu neadekvátnu vysokej dopravnej záťaži, ktorá navyše sčasti vedie aj cez obec. | 2 | 11/2003 | |||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | ![]() | R4 | 7,0 km | 2 | 1 948 m | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | |||||
3 | 59. | 7/2031 | ![]() | R2 | 17,5 km | 4 | 2 458 m | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | Jestvujúca cesta I/16 cez Zvolen pretína mesto našťastie mimo centra, avšak v trase, ktoré mesto rozdeľuje. V intraviláne zároveň plní úlohu kľúčovej vnútromestskej komunikácie, keďže spája sídliská na juhu mesta s centrom Zvolena. Vysoké dopravné zaťaženie, negatívne vplyvy na obyvateľstvo i spomaľovanie dopravy postupne zvyšuje naliehavosť odklonenia tranzitnej dopravy na obchvat. Ten má prepojiť hotové úseky R2 východne od Zvolena na rýchlostnú cestu R1. | 2 | 11/2008 | |||
4 | 60. - 61. | 8/2031 | ![]() | R3 | 8,7 km | 2 | 223 m | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | |||||
5 | 60. - 61. | 8/2031 | ![]() | R3 | 10,9 km | 2 | 1 204 m | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | |||||
60,1 km |
2 - 4 |
7 762 m |
910 mil. € |
3 407 - 29 988 | 2,6 |
2,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku