✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
12 úsekov |
126,3 km |
2 - 4 |
1 749 mil. € |
55,1 min. |
2 552 - 19 993 | 3,4 |
|||||||
1 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 5,8 min. | 13 102 - 19 993 | 1 | ||||||
2 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 4,4 min. | 8 780 - 11 203 | 4 | |||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 4 | |||||
4 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 5,2 min. | 2 552 - 2 737 | 3 | ||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 11,1 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | ||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 8,8 min. | 5 809 - 8 826 | 4 | ||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6,2 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | ||||
8 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 5,4 min. | 5 814 - 7 518 | 3 | ||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 4,4 min. | 3 769 - 3 897 | 3 | ||||
10 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 3,8 min. | 3 782 - 6 302 | 3 | ||||
11 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | |||||
12 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | ||||||
12 úsekov |
126,3 km |
2 - 4 |
1 749 mil. € |
55,1 min. |
2 552 - 19 993 | 3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku