✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
11 úsekov |
160,6 km |
2 - 4 |
15,0 min. |
15,0 min. |
2 552 - 18 874 | 3,8 |
3,6 |
|||||||||
1 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 9/2025 | |||||||
2 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 1,8 min. | 1,8 min. | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 11/2025 | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 2,4 min. | 2,4 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 1/2026 | |||||
4 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 1,4 min. | 1,4 min. | 10 359 | 3 | 3 | 6/2024 | |||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 1,2 min. | 1,2 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 7/2026 | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 0,8 min. | 0,8 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2026 | |||||
7 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 2,6 min. | 2,6 min. | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 5/2027 | |||||
8 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 3,6 min. | 3,6 min. | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 5/2027 | |||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 1,2 min. | 1,2 min. | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 8/2027 | |||||
10 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 9/2029 | |||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | ||||||||
11 úsekov |
160,6 km |
2 - 4 |
15,0 min. |
15,0 min. |
2 552 - 18 874 | 3,8 |
3,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku