✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
11 úsekov |
180,9 km |
2 514 mil. € |
1 065 - 18 874 | 3,9 |
3,7 |
11. - 95. | ||||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 3/2024 | 11. | ||||||
2 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 9/2025 | 90. | ||||||
3 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 11/2025 | 95. | ||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 1/2026 | 79. | ||||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 7/2026 | 69. | ||||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2026 | 89. | ||||||
7 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 5/2027 | 91. | ||||||
8 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 5/2027 | 45. | ||||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 8/2027 | 80. | ||||||
10 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 9/2029 | 11. | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 70. | |||||||
11 úsekov |
180,9 km |
2 514 mil. € |
1 065 - 18 874 | 3,9 |
3,7 |
11. - 95. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku