✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||
2 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||
3 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 154 mil. eur | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | |||||
4 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | ||||||
5 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 451 mil. € spolu za dlhší úsek R3 Martin - Šášovské Podhradie | 3 | 3 | ||||||
6 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | ||||||
7 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 111 mil. eur | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||
7 úsekov |
220,6 km |
2 - 4 |
3 211 mil. € |
1 065 - 18 098 | 3,1 |
4,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku