✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 19,8 mil. € | 3 | 3 | |||||||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 22,0 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | ||||||
3 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 11,8 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | Z tohto úseku bude potrebná iba časť medzi Handlovou a Žiarom nad Hronom, aj to až spolu s prepojením medzi Handlovou a Turčianskou kotlinou (R3 Ráztočno - Horná Štubňa), ktorý by sem presmeroval aj severo-južný tranzit stredným Slovenskom a využitie úseku citeľne zvýšil. | 4 | |||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 18,7 mil. € | 12 862 | 3 | Súčasná cesta I/9 v tomto úseku je prehľadná, dostatočne široká a vedie mimo obcí. Potrebuje len generálnu prestavbu úplne zdegradovanej betónovej vozovky, ktorú má už pripravenú Slovenská správa ciest. Po jej uskutočnení bude cesta I/9 od diaľnice D1 po Mníchovu Lehotu najmenej problémová z celého ťahu po Nováky. | 4 | |||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 6,8 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ||||||
5 úsekov |
145,2 km |
2 - 4 |
1 778 mil. € |
10,8 mil. € |
1 065 - 14 648 | 3,4 |
3,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku