✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 39. - 40. | 3/2028 | ![]() | 19,9 km | 6 | 2 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | |||
2 | 6/2014 | ![]() | 13,5 km | 4 | 1 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||
3 | 7/2019 | ![]() | 4,3 km | 4 | 1 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||
4 | 7. | 2/2024 | ![]() | 13,5 km | 4 | 2 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | ||||
51,2 km |
4 - 6 |
6 |
2 290 mil. € |
13 676 - 54 519 | 1,5 |
2,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku