✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
271,8 km |
2 - 6 |
5 035 mil. € |
2 541 - 93 344 | 2,2 |
2,0 |
6/2017 - po 2040 |
6/2017 - 10/2021 |
||||||||||
1 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | 6/2017 | |||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 13,8 % | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 7/2005 | 2024 (+4,0) | ||||||
3 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 7,6 % | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | 12/2017 | |||||
4 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 6/2014 | 11/2021 (+0,4) | |||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 6/2014 | 11/2021 (+0,4) | |||||||
6 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 7,9 % | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 6/2007 | 12/2019 | 12/2019 (0,0) | |||||
7 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 9,3 % | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 9/2006 | 2021 (+0,5) | 12/2020 (0,0) | |||||
8 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 13,4 % | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 3/2009 | 7/2021 (0,0) | 10/2021 | |||||
9 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 7/2010 | 2021 (+1,1) | ||||||
10 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 8,1 % | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 5/2009 | 8/2022 (+2,2) | ||||||
11 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 6,0 % | 5 304 | 2 | 2 | 6/2008 | 3/2026 (+4,7) | |||||
12 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | NDS údaj neposkytla | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 12/2019 | 7/2026 (+2,7) | |||||
13 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5,4 % | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 10/2008 | 8/2026 (+5,1) | |||||
14 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 3,3 % | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 6/2013 | 12/2029 (+5,4) | |||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 4,1 % | 2 | 2 | 9/2009 | 10/2028 (+4,1) | ||||||
16 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 7/2010 | 10/2028 (+3,2) | |||||
17 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 16,7 % | 14 625 | 2 | 2 | 12/2018 | 8/2029 (+3,8) | |||||
18 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 11,7 % | 15 053 | 1 | 2 | 7/2011 | 11/2030 (+6,4) | |||||
19 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 5,6 % | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 12/2018 | 6/2030 (+3,7) | |||||
20 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | NDS údaj neposkytla | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 11/2011 | 9/2032 (+5,6) | ||||
21 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 5/2024 | 11/2030 (+5,2) | |||||
22 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | NDS údaj neposkytla | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 7/2024 | 5/2033 (+6,1) | |||||
23 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 0,9 % | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 2/2026 | 7/2034 (+10,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
24 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 1,9 % | 7 211 | 4 | 2 | 3/2026 | 8/2034 (+2,1) | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
25 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 3/2026 | 8/2034 (+2,1) | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
26 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | NDS údaj neposkytla | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 11/2027 | 8/2036 (+7,9) | |||||
27 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | po 2040 (0,0) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
271,8 km |
2 - 6 |
5 035 mil. € |
2 541 - 93 344 | 2,2 |
2,0 |
6/2017 - po 2040 |
6/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku