✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
272,1 km |
2 - 6 |
4 983 mil. € |
2,3 |
2,1 |
6/2017 - 10/2021 | ||||||||
1 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | Zeleneč nová, Trnava rekonštrukcia | 321 mil. € | 3 | 2 | ||||
2 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | Budimír (Košice-Sever), Košické Olšany, Bidovce | 241 mil. € | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 2 | 2 | |||||
4 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | Hriadky, Pozdišovce | 192 mil. € | 2 | 2 | ||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | Dlhá nad Oravou | 77 mil. € | 2 | 2 | ||||
6 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | Valaská Dubová, Likavka | 94 mil. € | 4 | 2 | ||||
7 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | Čierna voda, Rača | 1 | 2 | ||||||
8 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | Jablonov n.Turňou | 73 mil. € | 5 | 4 | ||||
9 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | Jarovce, Rusovce, Ketelec, Rovinka, Ivanka západ, Ivanka sever | 1 | 2 | ||||||
10 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | privádzač Krupina | 70 mil. € | 2 | 2 | ||||
11 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | ||||
12 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | Lipníky | 105 mil. € | 2 | 2 | ||||
13 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | Trenčianske Mitice | 277 mil. € | 2 | 2 | ||||
14 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | Mýtna | 142 mil. € | 2 | 2 | |||||
15 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | Široká, Jasenová, v mestskom variante tiež Kocmáľ (Mokraď) a Dolný Kubín stred | 129 mil. € | 3 | 2 | ||||
16 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 1 | 2 | |||||
17 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | Prešov západ, Prešov juh | 434 mil. € | 1 | 2 | 10/2021 | ||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 4 | 2 | |||||
19 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | Okrúhle | 122 mil. € | 2 | 2 | ||||
20 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | Rožňava, Jablonov nad Turňou | 272 mil. € | 3 | 2 | ||||
21 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 | 2 | 6/2017 | |||||
22 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | Nižná,
Nižná - sever | 70 mil. € | 2 | 2 | |||||
23 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | Zacharovce, Bátka | 169 mil. € | 2 | 2 | ||||
24 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | Rákoš, Zvolenská Slatina | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 2 | 2 | |||
25 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | Čadca Podzávoz, Čadca Bukov | 269 mil. € | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||
26 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | Šahy | 63 mil. € | 3 | 2 | ||||
27 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | Brodno - dočasná | 269 mil. € | 4 | 2 | 12/2017 | ||||
272,1 km |
2 - 6 |
4 983 mil. € |
2,3 |
2,1 |
6/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku