✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
25 úsekov |
246,1 km |
2 - 6 |
4 719 mil. € |
2,2 |
2,0 |
6/2017 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 6 627 - 7 615 | 3 | 2 | 7/2025 | |||||
2 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 293 - 1 619 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 1 416 | 2 | 2 | ||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | |||||||
5 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 1 520 | 4 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
6 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
7 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 5 319 - 16 483 | 1 | 2 | ||||||||
8 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 1 568 - 1 801 | 2 | 2 | ||||||
9 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 2 856 - 6 911 | 1 | 2 | |||||||
10 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 2 539 | 2 | 2 | ||||||
11 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 2 269 - 3 025 | 2 | 2 | 1/2023 | |||||
12 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 2 305 - 2 416 | 2 | 2 | |||||||
13 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 1 352 - 2 228 | 3 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
14 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 4 830 | 1 | 2 | 2/2024 | |||||
15 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 3 163 - 3 568 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
16 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 1 576 - 1 685 | 4 | 2 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
17 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 1 499 - 1 529 | 2 | 2 | ||||||
18 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 1 175 - 1 286 | 3 | 2 | ||||||
19 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 410 - 725 | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||
20 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 1 946 - 2 004 | 2 | 2 | |||||||
21 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 1 466 - 1 525 | 2 | 2 | ||||||
22 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 2 841 - 4 706 | 2 | 2 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
23 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 4 092 - 4 909 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
24 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 1 443 - 1 643 | 3 | 2 | ||||||
25 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 6 242 - 6 867 | 4 | 2 | 12/2017 | ||||||
25 úsekov |
246,1 km |
2 - 6 |
4 719 mil. € |
2,2 |
2,0 |
6/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku