✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
31 úsekov |
310,6 km |
2 - 6 |
10 |
7 449 mil. € |
198,9 mil. € |
2 552 - 54 519 | 3,0 |
3,2 |
|||||||||
1 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 11,9 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | |||||||
2 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 1 | 321 mil. € | 4,8 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 2,4 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | |||||||
4 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 8,7 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | |||||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2,3 mil. € | 2 | 2 | ||||||||
6 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 4,8 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | |||||||
7 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 1 | 116 mil. € | 6,2 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | ||||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 4,1 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||||
9 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 3,3 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | |||||||
10 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 1 | 406 mil. € | 5,8 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | ||||||
11 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 5,8 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | |||||||
12 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 5,8 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | |||||||
13 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 6,4 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | |||||||
14 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 7,2 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | |||||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 5,8 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | |||||||
16 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 6,8 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | ||||||
17 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 4,4 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||||
18 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 3,4 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | |||||||
19 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 7,0 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | ||||||
20 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 1 | 235 mil. € | 6,1 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | ||||||
21 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 6,2 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | |||||||
22 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 5,7 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | |||||||
23 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 6,8 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | |||||||
24 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 5,5 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | |||||||
25 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 | 176 mil. € | 10,1 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||||
26 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 1 | 59 mil. € | 1,5 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | ||||||
27 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 23,4 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | |||||||
28 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 1 | 117 mil. € | 5,5 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||||
29 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 1 | 287 mil. € | 8,7 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | ||||||
30 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 1 | 63 mil. € | 3,9 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | ||||||
31 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 1 | 129 mil. € | 8,3 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | ||||||
31 úsekov |
310,6 km |
2 - 6 |
10 |
7 449 mil. € |
198,9 mil. € |
2 552 - 54 519 | 3,0 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku