✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 270 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | Rozšírenie tohto úseku na plnohodnotný 6-pruh (vrátane odstavných pruhov) je potrebné, ale podstatne menej naliehavé ako rozšírenie viac zaťažených úsekov D1 od Bratislavy po Triblavinu a Senec. | 2 | |||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 182 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | |||||
49,1 km |
2 - 6 |
550 mil. € |
452 mil. € |
2 156 - 54 519 | 3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku