✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka | |||||||||
152,7 km |
2 - 6 |
3 226 mil. € |
2 552 - 54 519 | 2,8 |
|||||||
1 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | |||||
2 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
3 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | |||||
4 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 4 001 | 3 | |||||
5 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | ||||||
6 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | |||||
7 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | |||||
8 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 3 | |||||
9 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 3 | |||||
10 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
11 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 5 | |||||
12 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | ||||
13 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | |||||
14 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7 793 | 2 | |||||
15 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | |||||
16 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | |||||
17 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
152,7 km |
2 - 6 |
3 226 mil. € |
2 552 - 54 519 | 2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku