✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
107,5 km |
2 - 6 |
2 489 m |
1 924 mil. € |
3 407 - 54 519 | 2,8 |
3,0 |
|||||||||||
1 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 126 m | 12 mil. € | 2 | 1 | 7,0 | |||||||
2 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 578 m | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | 5,0 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
3 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 015 m | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 5,0 | ||||||
4 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 101 m | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 5,0 | ||||||
5 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 227 m | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 5,0 | ||||||
6 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 4,0 | |||||||
7 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 5,0 | ||||||
8 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 214 m | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | 5,0 | ||||||
9 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 3,0 | |||||||
10 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 228 m | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 5,0 | ||||||
11 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 2,0 | ||||||||
107,5 km |
2 - 6 |
2 489 m |
1 924 mil. € |
3 407 - 54 519 | 2,8 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku