✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
401,2 km |
2 - 6 |
7 854 mil. € |
691,3 mil. € |
2 561 - 93 344 | 3,0 |
3,0 |
1/2021 - 10/2021 | ||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | D 26,5/100 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 22,9 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | D 26,5/100 | 517 mil. € | 14,7 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | D 26,5/100 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | 2,4 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||
4 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | Čierna voda, Rača | 50,2 mil. € | 1 | 2 | ||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | Jarovce, Rusovce, Ketelec, Rovinka, Ivanka západ, Ivanka sever | 179,5 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||
6 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | R 31,5/120 | Prievoz | 70,3 mil. € | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
7 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | D 26,5/100 | Prešov západ, Prešov juh | 434 mil. € | 43,9 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
8 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | R 22,5/80 | 39 mil. € | 10,3 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||
9 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | R 24,5/100 | Prešov - sever | 179 mil. € | 17,1 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||
10 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | R 24,5/100 | Mýtna | 142 mil. € | 4,3 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||
11 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | DSP spracovaná na R 17,5/100, vyhlásená súťaž na zhotoviteľa stavby na R 24,5/100 | Kriváň | 267 mil. € | 2,5 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||
12 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | R 24,5/100 v polovičnom profile | Nižná,
Nižná - sever | 70 mil. € | 5,7 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||
13 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | R 24,5/100 | Košice-juh, Krásna, Hrašovík | 202 mil. € | 52,0 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | |||||
14 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | D 26,5/120 (tunel 2 x T 8,0/100) | 772 mil. € | 2,9 mil. € | 3 | 4 | |||||||
15 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | D 33,5/120 | Zeleneč nová, Trnava rekonštrukcia | 321 mil. € | 37,5 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | ||||
16 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | Plešivec | 176 mil. € | 10,4 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||
17 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | D 26,5/100 | 133 mil. € | 5,5 mil. € | 5 | 5 | |||||||
18 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | Turňa nad Bodvou | 117 mil. € | 7,5 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
19 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 93 mil. € | 6,5 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
20 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | Mošovce,
Horná Štubňa | 71 mil. € | 8,9 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | |||||
21 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | Kuková | 133 mil. € | 6,0 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | |||||
22 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | Giraltovce | 124 mil. € | 4,8 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | |||||
23 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | Stročín | 101 mil. € | 6,1 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | |||||
24 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | R 11,5/100 (80) | Púchov západ,
Púchov východ,
Dolné Kočkovce | 182 mil. € | 10,0 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | |||||
25 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | R 11,5/100 (80) | Mestečko | 222 mil. € | 11,0 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | |||||
26 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | R 24,5/80 | Liptovská Osada | 406 mil. € | 4,6 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | |||||
27 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | R 24,5/80 | 339 mil. € | 4,8 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | ||||||
28 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | R 24,5/100 | 1 020 mil. € | 28,6 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | ||||||
29 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | R 24,5/120 (100) | Martin, Rakovo | 191 mil. € | 19,0 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | |||||
30 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | R 24,5/100 | Rákoš, Zvolenská Slatina | 287 mil. € | 14,9 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | ||||
31 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | R 11,5/80 (60) | Valaská Dubová, Likavka | 94 mil. € | 12,0 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | |||||
32 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | R 11,5/80 (60) | Široká, Jasenová, v mestskom variante tiež Kocmáľ (Mokraď) a Dolný Kubín stred | 129 mil. € | 6,0 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | |||||
33 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | D 33,5/120 | Stupava | 90 mil. € | 4,4 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | ||||
34 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | D 33,5/120 | Stupava | 107 mil. € | 3,9 mil. € | 5 | 5 | ||||||
401,2 km |
2 - 6 |
7 854 mil. € |
691,3 mil. € |
2 561 - 93 344 | 3,0 |
3,0 |
1/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku