✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 133 mil. € | 2031 | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 6/2018 | |||||||
2 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 270 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 7/2026 | ||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 546 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 182 mil. € | 2040 | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 71 mil. € | 2030 | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | ||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 60 mil. € | 2034 | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 49 mil. € | 2030 | 7 972 | 3 | 4 | |||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 302 mil. € | 2040 | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 541 mil. € | 2030 | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 485 mil. € | 2040 | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||||
10 úsekov |
282,4 km |
2 - 6 |
3 061 mil. € |
2 639 mil. € |
1 065 - 54 519 | 4,1 |
3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku