✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 11,6 % | 2 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 381 - 551 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | ||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 27,4 % | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 192 - 339 | 3 | 3 | žiadna | |||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 5,1 % | 73 mil. € | 5 587 | 178 | 5 | 4 | žiadna | |||||
4 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 1 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 459 - 530 | 3 | 2 | žiadna | ||||
5 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 12,1 % | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 240 - 422 | 2 | 4 | žiadna | |||||
6 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 22,1 % | 1 | 235 mil. € | 7 793 | 393 | 2 | 4 | žiadna | ||||
7 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 57,5 % | 1 | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 77 - 169 | 4 | 3 | žiadna | ||||
8 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 13,1 % | 1 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 170 - 254 | 3 | 2 | žiadna | ||||
87,4 km |
21,7 % |
6 |
2 026 mil. € |
2 552 - 54 519 | 3,0 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku