✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||
1 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 270 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 2 765 - 3 271 | 3 | 2 | 9/2032 (+5,6) | |||
2 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 86 mil. € | 8 634 - 11 116 | 635 - 690 | 2 | 4 | 3/2031 (+5,9) | ||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 65 mil. € | 5 587 | 488 | 5 | 4 | 2/2031 (+4,1) | ||||
4 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 204 mil. € | 7 793 | 655 | 2 | 4 | 9/2031 (+5,4) | ||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 155 mil. € | 15 837 - 18 098 | 917 - 967 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | |||||
6 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 110 mil. € | 3 769 - 3 897 | 240 - 264 | 3 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||
7 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 748 mil. € | 8 140 - 13 204 | 575 - 1 052 | 3 | 3 | 2/2031 (+6,9) | ||||
8 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 56 mil. € | 9 492 - 10 279 | 332 - 531 | 3 | 2 | 11/2030 (+5,2) | ||||
8 úsekov |
80,5 km |
2 - 6 |
1 892 mil. € |
1 693 mil. € |
3 769 - 54 519 | 2,8 |
3,1 |
7/2023 - 5/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku