✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||||
1 | 39. - 40. | 3/2028 | ![]() | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 9/2032 (+5,6) | ||||
2 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 6/2033 (+3,3) | ||||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | ![]() | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 3/2031 (+5,9) | ||||
4 | 37. - 38. | 2/2028 | ![]() | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 0,1 min. | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 587 | 5 | 4 | 2/2031 (+4,1) | |||
5 | 41. | 9/2028 | ![]() | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 3,7 min. | 7,2 % (D1 -Nováky) | 7 793 | 2 | 4 | 9/2031 (+5,4) | |||
6 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | ||||||
7 | 37. - 38. | 2/2028 | ![]() | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 2/2031 (+6,9) | ||||
8 | 42. - 43. | 11/2028 | ![]() | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 11/2030 (+5,2) | ||||
8 úsekov |
85,4 km |
2 - 6 |
2 540 mil. € |
3,8 min. |
5 587 - 54 519 | 2,8 |
3,3 |
7/2023 - 6/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku