✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
470,3 km |
2 - 6 |
8 217 mil. € |
1 065 - 54 519 | 3,7 |
3,8 |
7/2024 - po 2040 |
||||||||||
1 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 7/2017 | 2024 (+2,8) | ||||||
2 | 6. | 7/2023 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 7/2026 (+4,3) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
3 | 10. | 4/2024 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 4/2027 (+4,1) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
4 | 16. - 17. | 12/2024 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 12/2029 (+5,4) | ||||||
5 | 19. | 6/2025 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 6/2027 (+4,7) | ||||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 10/2028 (+4,2) | |||||||
7 | 24. | 12/2025 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 12/2028 (+4,3) | |||||||
8 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 9/2015 | 6/2033 (+3,3) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 154 mil. eur | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 12/2029 (+2,8) | ||||||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 2/2031 (+6,9) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
11 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 2/2031 (+4,1) | ||||||
12 | 39. - 40. | 3/2028 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 9/2032 (+5,6) | ||||||
13 | 42. - 43. | 11/2028 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 11/2030 (+5,2) | ||||||
14 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | ||||||
15 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 2/2033 (+4,5) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
16 | 46. | 3/2029 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | ||||||
17 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | ||||||
18 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | ||||||
19 | 50. - 52. | 5/2030 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
20 | 57. - 58. | 6/2031 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 6/2036 (+2,3) | |||||||
21 | 57. - 58. | 6/2031 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 4/2021 | 6/2034 (+7,0) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
22 | 60. - 61. | 8/2031 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 4/2019 | 8/2034 (+2,1) | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
23 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 10/2035 (+5,6) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
24 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 5 | 5 | 10/2035 (+5,9) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
25 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 717 mil. €
spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 8/2036 (+7,9) | ||||||
26 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 717 mil. €
spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 8/2036 (+7,7) | ||||||
27 | 69. - 70. | 8/2034 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 451 mil. € spolu za dlhší úsek R3 Martin - Šášovské Podhradie | 3 | 3 | 8/2037 (+5,9) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
28 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | po 2040 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | ||||||
29 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 15 mil. eur | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
30 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
31 | 71. - 78. | po 2040 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | 3/2025 (0,0) | |||||||
32 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 111 mil. eur | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
470,3 km |
2 - 6 |
8 217 mil. € |
1 065 - 54 519 | 3,7 |
3,8 |
7/2024 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku