✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
20 úsekov |
248,7 km |
2 - 6 |
41 277 m |
5 633 mil. € |
100,8 km |
3 769 - 54 519 | 3,0 |
3,4 |
|||||||
1 | D1 | 12,6 km | 4 | 218 m | 418 mil. € | 12,6 km | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | ||||||
2 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | |||||||
3 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||||
4 | R3 | 14,0 km | 2 | 2 701 m | 305 mil. € | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||||
5 | R2 | 6,8 km | 4 | 2 725 m | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
6 | R2 | 9,1 km | 4 | 2 765 m | 267 mil. € | 9,2 km | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||
7 | R2 | 6,1 km | 4 | 1 640 m | 143 mil. € | 6,5 km | 12 157 | 3 | 4 | ||||||
8 | R4 | 8,2 km | 2 | 487 m | 94 mil. € | 8,2 km | 4 001 | 3 | 3 | ||||||
9 | R3 | 14,0 km | 4 | 1 456 m | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
10 | R2 | 18,0 km | 2 | 16 837 m | 224 mil. € | 18,0 km | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | ||||||
11 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | ||||||||
12 | R3 | 10,9 km | 2 | 1 204 m | 129 mil. € | 10,9 km | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
13 | D1 | 12,1 km | 4 | 537 m | 162 mil. € | 11,8 km | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | ||||||
14 | D1 | 3,8 km | 2 | 1 030 m | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
15 | R4 | 7,5 km | 2 | 1 963 m | 124 mil. € | 7,0 km | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | ||||||
16 | R2 | 14,1 km | 2 | 1 095 m | 272 mil. € | 14,1 km | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | ||||||
17 | R1 | 14,9 km | 4 | 4 532 m | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
18 | R5 | 1,7 km | 2 | 1 072 m | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | |||||||
19 | R2 | 2,7 km | 4 | 206 m | 59 mil. € | 2,5 km | 12 862 | 3 | 4 | ||||||
20 | R3 | 5,0 km | 2 | 809 m | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | |||||||
20 úsekov |
248,7 km |
2 - 6 |
41 277 m |
5 633 mil. € |
100,8 km |
3 769 - 54 519 | 3,0 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku