✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
21 úsekov |
258,1 km |
2 - 6 |
5 824 mil. € |
3 769 - 54 519 | 3,0 |
3,4 |
||||||||
1 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 0 % | ||||||
2 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 0 % | |||||
3 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | 0 % | ||||||
4 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 0 % | ||||||
5 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | 0 % | |||||||
6 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 99 % | ||||||
7 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 100 % | ||||||
8 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 0 % | ||||||
9 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 0 % | ||||||
10 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 0 % | ||||||
11 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | 0 % | |||||
12 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | 0 % | |||||
13 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 0 % | ||||||
14 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 0 % | ||||||
15 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 30 %, pozastavené | ||||||
16 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 0 % | ||||||
17 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 63 % | ||||||
18 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 0 % | ||||||
19 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | 0 % | ||||||
20 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 0 % | ||||||
21 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 0 % | ||||||
21 úsekov |
258,1 km |
2 - 6 |
5 824 mil. € |
3 769 - 54 519 | 3,0 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku