✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
1 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 11/2008 | 9/2032 (+5,6) | dopravné, TEN-T | ||||
2 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 1 297 | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 12/1998 | 3/2031 (+5,9) | ostatné | ||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 1 992 | 5 587 | 5 | 4 | 12/2007 | 2/2031 (+4,1) | ostatné | ||||
4 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 1 324 | 7 793 | 2 | 4 | 12/1998 | 9/2031 (+5,4) | ostatné | ||||
5 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 1996 | 4/2027 (+4,1) | ||||||
6 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 12/2007 | 12/2029 (+5,4) | ostatné | |||||
7 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 10/2009 | 2/2031 (+6,9) | variant TEN-T | |||||
8 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 574 | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 6/2008 | 11/2030 (+5,2) | TEN-T | ||||
9 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 2 660 | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 12/2011 | 11/2031 (+4,8) | ostatné | ||||
9 úsekov |
94,5 km |
2 - 6 |
2 047 mil. € |
2 552 - 54 519 | 3,1 |
3,2 |
4/2027 - 9/2032 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku