✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||||||
1 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | 1 153 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 213 - 312 | 1 | 3 | |||||||
2 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | 0 m | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 51 - 106 | 2 | 2 | |||||||
3 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 4 | 0 m | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 57 - 108 | 3 | 4 | |||||||
4 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 15,5 km | 4 | 0 m | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 44 - 151 | 4 | 3 | Dostavba diaľnice D1 až po hranicu s Ukrajinou bude opodstatnená až v prípade dramatického nárastu dopravy, a aj potom iba v polovičnom profile. Je potrebné ju realizovať súčasne s nadväzujúcim úsekom na ukrajinskej strane, keďže trasovanie D1 počíta s novým miestom cezhraničného prepojenia. Bez pokračovania za ukrajinskou hranicou by si tento úsek D1 vyžiadal navyše až 4-kilometrový privádzač k súčasnému hraničnému prechodu Vyšné Nemecké a znamenal by predĺženie súčasnej trasy. | |||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R3 | 10,3 km | 2 | 0 m | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 48 - 73 | 4 | 2 | ||||||
5 úsekov |
52,7 km |
2 - 4 |
1 153 m |
816 mil. € |
1 698 - 18 098 | 2,8 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku