✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 7/2023 | |||||||
2 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 13,6 km | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 11/2022 | ||||||
3 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 9,3 km | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 3/2024 | ||||||
4 | 60. - 61. | 8/2031 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 9,0 km | 7 211 | 4 | 2 | 8/2034 | |||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | Po plánovanom rozšírení diaľnice D1 z Bratislavy do Senca na 8-pruh a ďalej do Trnavy na plnohodnotný 6-pruh nebude nová súbežná 4-pruhová rýchlocesta ešte veľmi dlho potrebná. | 5 | po 2040 | |||||
77,8 km |
2 - 4 |
1 314 mil. € |
31,9 km |
5 713 - 18 098 | 3,0 |
3,2 |
11/2022 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku