✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||||
1 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | R 24,5/100 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||
2 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | R 24,5/100 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||
3 | 16. - 17. | 12/2024 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | R 24,5/120 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | |||||
4 | 57. - 58. | 6/2031 | ![]() | R3 | 14,0 km | 4 | R 24,5/120 (100) | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | |||||
5 | 59. | 7/2031 | ![]() | R2 | 17,5 km | 4 | R 24,5/100 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | Dopravne aj spoločensko-ekonomicky optimálny severný obchvat už vyše desaťročie naráža na odpor vlastníkov nehnuteľností v Sliači, ku ktorým sa trasa priblížila. Napriek prisľúbeným technickým opatreniam na elimináciu možných negatívnych vplyvov. Naopak trasovanie R2 cez mesto a teda ešte výraznejšie rozdelenie mesta odmieta Zvolen. Z patovej situácie zodpovední už dlhé roky nevedia nájsť východisko a zrejme jediným riešením bude rozhodnutie vlády o vyššom verejnom záujme. | ||||
5 úsekov |
57,7 km |
4 |
960 mil. € |
6 403 - 29 988 | 2,4 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku