✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 2025 | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 20,5 % | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby. | ||||
2 | 6. | 7/2023 | ![]() | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 2035 | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 25,6 % | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | ||||
3 | 6/2014 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 2030 | 13,8 % | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
4 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 2031 | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||
5 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 2030 | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | NDS údaj neposkytla | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||
6 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 2030 | 8,1 % | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||||
6 úsekov |
56,8 km |
2 - 4 |
1 319 mil. € |
9 007 - 50 895 | 1,8 |
2,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku