✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||||||
1 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 179 mil. € | 41,7 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 881 - 2 213 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | ||||
2 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 142 mil. € | 10,5 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 305 - 2 416 | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | ||||
3 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 70 mil. € | 15,9 mil. € | 10 334 - 11 542 | 1 946 - 2 004 | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | |||||
4 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 202 mil. € | 14,1 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 10 088 - 50 895 | 1 507 - 6 905 | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | |||
5 | 6. | 7/2023 | ![]() | R2 | 6,8 km | 171 mil. € | 25,1 mil. € | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 11 764 - 50 895 | 1 373 - 6 905 | 3 | 3 | 7/2026 (+4,3) | |||
6 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 7,5 km | 124 mil. € | 16,6 mil. € | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 3 769 - 3 897 | 1 529 - 1 844 | 3 | 3 | 5/2033 (+6,1) | |||
6 úsekov |
50,8 km |
889 mil. € |
17,5 mil. € |
3 769 - 50 895 | 2,2 |
2,3 |
7/2021 - 5/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku