✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||||
1 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 22,9 % | 4 | 171 mil. € | 19,0 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | |||||
2 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 3,2 % | 4 | 162 mil. € | 12,3 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | Doterajšie trasovanie diaľnice D1 pri Michalovciach si žiaľ vyžaduje až 3,5-kilometrový privádzač, s ktorým sa cesta z/do Michaloviec po D1 predĺži oproti súčasnej ceste až o 4 km a pre tranzit ďalej v smere z/do Humenného ešte viac. Odporúčame preveriť možnosti trasovania bližšie k Michalovciam, aby sa prínosy úseku pre užívateľov citeľne zvýšili, čo je tu pravdepodobne dosiahnuteľné s rovnakými alebo dokonca menšími nákladmi ako zatiaľ plánované riešenie. Zároveň by sa vylúčil záujem časti vodičov využívať z Michaloviec na D1 kratšiu jestvujúcu cestu cez obec Pozdišovce a mestskú časť Michaloviec Močarany. | ||||
3 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 7,2 % | 4 | 202 mil. € | 9,7 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | |||||
4 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 12,1 % | 4 | 142 mil. € | 9,8 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||
5 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 30,2 % | 2 | 70 mil. € | 14,1 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||
6 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 20,6 % | 4 | 179 mil. € | 36,0 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||
55,4 km |
12,3 % |
2 - 4 |
927 mil. € |
13,8 mil. € |
9 007 - 50 895 | 2,2 |
2,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku